Księgowość
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (tzw. pełnej księgowości) wraz z dodatkowymi ewidencjami:
- Rejestrów na potrzeby rozliczeń podatku VAT
- Środków trwałych i wartości niematerialnych, oraz planów amortyzacji
- Dokonywanie rozliczeń w zakresie podatku CIT i VAT
- Sporządzanie sprawozdań GUS
- Monitorowanie poziomu należności i zobowiązań (monity, noty odsetkowe)
- Przygotowywanie raportów pomocnych w zarządzaniu firmą zgodnie z potrzebami Klienta
- Sporządzanie sprawozdań finansowych
W cenie proponujemy także:
- Opracowywanie zakładowego planu kont i polityki finansowej.
- Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, w tym także:
- Ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Ewidencji przebiegu samochodu
- Obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy właścicieli
- Sporządzenie i wysyłanie miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
- Obsługa w zakresie ZUS-u właścicieli
- Ryczałt oraz:
- Prowadzenie ewidencji przychodów oraz rejestrów VAT
- Sporządzanie i wysyłanie do urzędu skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT
- Sporządzanie i wysyłanie do urzędu skarbowego rocznych zeznań PIT-28
- Karta podatkowa:
- W przypadku podatników czynnych podatku VAT prowadzone są rejestry sprzedaży, zakupu oraz wysyłane miesięczne lub kwartalne deklaracje VAT do właściwego Urzędu Skarbowego.
Kadry i płace
- Sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń (przychodów) pracowników oraz ewidencji zatrudnienia
- Sporządzanie deklaracji podatkowych za płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych (deklaracja na pobrane zaliczki PIT-4, PIT-4R, informacja o pobranych zaliczkach PIT-11)
- Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS-u ubezpieczonych
- Udzielanie informacji dotyczących spraw związanych z prowadzoną dokumentacją kadrową
- Reprezentacja Klienta przed ZUS
- Prowadzenie akt osobowych pracowników
- Sporządzanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zestawień kadrowych, ewidencji urlopów, listy obecności i ewidencji czasu pracy
- Udzielanie Klientowi informacji dotyczących spraw związanych z prowadzoną dokumentacją kadrowo-płacową, informowaniu o obowiązku wysyłania pracowników na szkolenia oraz wymagane przepisami prawa badania
Rozliczenia roczne - PIT
Pomożemy Państwu sporządzić roczną deklarację podatkową.
Wszystkie osoby, które w danym roku uzyskiwały przychody podlegające opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób fizycznych muszą złożyć Zeznanie roczne.
Lista wymaganych dokumentów i informacji do sporządzenia zeznania rocznego:
- Otrzymane od płatnika składek informacje PIT-11, PIT-40, PIT-11A, PIT-8C
- Kopia zeznania podatkowego za rok poprzedni (w przypadku przeniesienia ulg z lat poprzednich, lub wysłania zeznania rocznego drogą elektroniczną)
- Informacje potwierdzające prawo do skorzystania z ulg podatkowych, m.in.: wydatki na Internet, liczba małoletnich dzieci, wydatki na cele rehabilitacyjne
- Telefon kontaktowy
Zwrot podatku
Pomożemy odzyskać podatek VAT dla osób, którym przysługuje prawo skorzystania z ulgi budowlanej.
Możliwości, związane ze zwrotem części wydanego podatku VAT przy wydatkach związanych z zaspokojeniem własnych potrzeb mieszkaniowych zostały od 01.01.2014 r. znacznie ograniczone.
Najczęściej największą trudność przy staraniu się o zwrot podatku VAT sprawia wypełnienie formularzy – a jest to warunek odzyskania wydanych pieniędzy. Dlatego sporządzamy wnioski VZM dotyczące zwrotu podatku VAT za materiały budowlane.
Warunki skorzystania ze zwrotu:
- przedsięwzięcie, było realizowane na podstawie pozwolenia na budowę wydanego po dniu 1 stycznia 2014 r.
- powierzchnia użytkowa lokalu mieszkalnego albo domu jednorodzinnego, nie przekracza odpowiednio:
- 75 m2i100 m2,
- 85 m2i110 m2– w przypadku gdy osoba fizyczna w dniu wydania pozwolenia na budowę, wychowywała przynajmniej troje dzieci spełniających warunki dotyczące wieku, stopnia niepełnosprawności lub kontynuacji edukacji;
- osoba fizyczna do końca roku kalendarzowego, w którym wydano pozwolenie na budowę lokalu mieszkalnego albo domu jednorodzinnego, nie ukończyła 36 lat – w przypadku małżonków – warunek dotyczy młodszego z małżonków;
- właścicielem budynku mieszkalnego jednorodzinnego lub lokalu mieszkalnego,
- osobą, której przysługuje spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu, którego przedmiotem jest lokal mieszkalny lub dom jednorodzinny,
- właścicielem lub współwłaścicielem budynku, jeżeli jego udział w przypadku zniesienia współwłasności obejmowałby co najmniej jeden lokal mieszkalny, z wyłączeniem domu jednorodzinnego albo lokalu mieszkalnego, co do których przysługuje zwrot; warunek ten dotyczy obojga małżonków.
Obsługa online
Odległości nie mają dla nas znaczenia. Wiemy także, że w dzisiejszych czasach każdą chwila jest na wagę złota. Dlatego oferujemy możliwość współpracy bez konieczności osobistych wizyt w naszym biurze w celu dostarczenia dokumentów. Dzięki możliwości wysyłki dokumentów drogą elektroniczną lub kurierem a także oferowanym dojeździe do Klienta możemy obsługiwać podmioty z całej Polski.
Kluczowym środkiem komunikacji pozostaje Internet oraz kontakt telefoniczny z Klientami.
Rozpoczynając współpracę z naszym biurem składają Państwo pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w urzędach. Dzięki temu większości wizyt w urzędzie skarbowym, podpisywania pism, składanie deklaracji i oświadczeń kierowanych do urzędów jest zbędna. Ten dodatkowy cenny czas mogą Państwo poświęcić na rozwój swojej Firmy.
Cennik
Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie z każdym Klientem. Uzależnione ono jest od pracochłonności w przygotowaniu rozliczeń Państwa firmy. Nasze wynagrodzenie składa się z dwóch wielkości:
- wynagrodzenie stałe - za powtarzalny, określony zakres czynności
- wynagrodzenie zmienne - za czynności wykraczające poza powtarzalny zakres
Jednakże podstawowymi czynnikami wpływającymi na wysokość miesięcznej opłaty są m.in. forma wybranego opodatkowania prowadzonej działalności, wybór ewidencji księgowej, liczba dokumentów w danym miesiącu, liczba pracowników zatrudnionych w firmie, wymagalna ilość raportów i zestawień.
Zapraszamy do kontaktu celem ustalenia Państwa potrzeb i zaprezentowania atrakcyjnej oferty!
Podatkowa książka przychodów i rozchodów:
Ilość dokumentów | Bez VAT (cena brutto) | Z VAT (cena brutto) |
---|---|---|
1-15 | Od 190 zł | Od 260 zł |
16-25 | Od 290 zł | Od 360 zł |
26-40 | Od 390 zł | Od 460 zł |
41 i więcej | Wycena indywidualna | Wycena indywidualna |
Ryczałt:
Bez VAT (cena brutto) | Z VAT (cena brutto) |
---|---|
Od 180 zł | Od 240 zł |
Płace:
Umowy cywilnoprawne | Od 80 zł brutto |
Umowy o pracę | Od 100 zł brutto |
Księgi handlowe: Wycena indywidualna.
Wszystkie ceny są cenami brutto.
Powyższy cennik usług księgowych służy do wyliczenia szacunkowych kosztów współpracy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
Wynagrodzenie jest ustalane indywidualnie. Wyżej wymienione ceny mają charakter informacyjny, mogą ulec zmianie oraz podlegają negocjacji.
Dane kontaktowe
Biuro rachunkowe PaWi
Paulina Wika
ul. Gruszowa 2; Dobrzykowice
55-003 Kamieniec Wrocławski
tel. (48) 786-952-696
e-mail: kontakt@pawi.com.pl
Licencja MF nr 53507/2011
NIP: 898-202-32-18
REGON: 022487019